مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-12اقتصادي

گاف BBC درباره «بدهکاران بانکی » و تلاش رسانه انگلیسی برای تخریب شفافیت


بی بی سی فارسی در پی انتشار خبر «فهرست بدهکاران بزرگ یازده بانک دولتی» که برای اولین بار در تاریخ بانکداری کشور اعلام شد، با تحریف خبر سعی کرد این اقدام شفاف در سیستم بانکی کشور را تخریب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از ا ینکه به دستور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، فهرست بدهکاران بزرگ یازده بانک دولتی اعلام شد، رسانه های معاند از جمله بی بی سی سعی کردند این شفافیت در سیستم بانکی کشور را که در طی دهه های گذشته کم سابقه بوده را تحریف، تخریب و کم اهمیت جلوه دهند.

بی بی سی فارس حتی با ایجاد تشکیک در فهرست های اعلام شده سعی کرد ذهن مخاطبان و افکار عمومی را منحرف کند به طوری که با تحریف خبر مذکور در کانال رسمی خود نوشت: اخیرا 11 بانک دولتی زیر مجموعه وزارت اقتصاد فهرست بدهکاران بزرگ بانکی را منتشر کردند.

بعضی از این بانک ها از جمله بانک قرض الحسنه مهر ایران بدهکاران بالای 100 میلیارد تومان دارد .

    این در حالی است که  وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور با صراحت اعلام کرده که بانک قرض الحسنه مهر ایران بدهکار بالای 100 میلیارد تومان ندارد.

  بی بی سی فارسی که سخن پراکنی و شایعه سازی را طبق روال قبل در دستور کار دارد، در یک اقدام برنامه ریزی شده بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور که در سال های 2018 و 2019 در صدر موسسات مالی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف BBC درباره «بدهکاران بانکی » و تلاش رسانه انگلیسی برای تخریب شفافیت

گاف BBC درباره «بدهکاران بانکی » و تلاش رسانه انگلیسی برای تخریب شفافیت