مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-12سياسي

استفاده از تجربیات حوزه فضای سبز قم در کشور عراق


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از طراحی شبکه آب و کاشت فضای سبز بیمارستان امام علی(ع) در شهر نجف اشرف توسط تیم کارشناسی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به طراحی شبکه آب و کاشت فضای سبز بیمارستان امام علی(ع) در شهر نجف اشرف توسط تیم کارشناسی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: بیمارستان امام علی(ع) توسط ایران در شهر نجف اشرف احداث شده و توسط هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به افتتاح رسیده که طراحی شبکه آب و کاشت فضای سبز مجموعه به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم سپرده شد.

وی با بیان اینکه دو نفر از کارشناسان سازمان به شهر نجف اشرف اعزام شده اند خاطرنشان کرد: با همکاری تیم هلال احمر مستقر در بیمارستان، کار اجرایی برای برداشت های میدانی آغازشده و اطلاعات اقلیمی و گونه های گیاهی سازگار با شهر نجف در حال اخذ است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: بازدید از سطح شهر و بررسی اطلاعات کارشناسی در خصوص گونه های گیاهی نیز انجام شده و طراحی کاشت و شبکه آب بر مبنای اطلاعات به دست آمده انجام پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تجربیات حوزه فضای سبز قم در کشور عراق

استفاده از تجربیات حوزه فضای سبز قم در کشور عراق