مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-12سياسي

30 زندانی رمضان امسال در آذربایجان غربی آزاد می شوند


مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی از آزادی 30 زندانی در ماه رمضان امسال خبرداد.

- مجتبی محمدی امروز 23 فروردین در مراسم تقدیر از فعالین پویش های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد در استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری با کمک و همکاری ستاد فرمان اجرایی امام 30نفر زندانی در استان آزاد می شوند.

وی بااشاره به آمار زندانیان زن آزادشده طی سال گذشته افزود: در سال گذشته با همت خیرین 17 زندانی زن جرائم غیر عمد و مالی با مجموع بدهی 16میلیارد تومانی آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اداره کل آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت های مردمی و خیرین است، تصریح کرد: قطعا به تنهایی نمی توان به مقابله با آسیب های اجتماعی پرداخت بنابراین برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری همه تشکل ها، سمن ها ، موسسات خیریه و دیتگاه ها هستیم.

مدیر کل امور زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: در چند سال گذشته با شیوع کرونا مردم با مشکلات اقتصادی روبرو شدند و همین باعث شد به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی عده ای به حبس محکوم شوند.

مجیدی با اشاره به اینکه در 4ماه گذشته اقدامات خوبی در بحث کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان داشتیم یادآور شد: پویش خاتم سلیمانی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 زندانی رمضان امسال در آذربایجان غربی آزاد می شوند

30 زندانی رمضان امسال در آذربایجان غربی آزاد می شوند