مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-12سياسي

ظرفیت های اجتماعی برای کاهش پرونده های قضایی استفاده شود


رییس کل دادگستری استان کرمان خواستار استفاده از ظرفیتهای اجتماعی برای کاهش ورودی پرونده های قضایی شد.

- ، یدالله موحد در دیدار با رییس و کارکنان محاکم خانواده مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه همه باید برای تحقق کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری تلاش کنند، افزود: فرایندهای دادرسی را باید در حد توان کاهش داد و رسیدگی های قضایی به شکلی انجام شود که از طرح دعاوی بعدی نیز جلوگیری شود.

وی در ادامه از خدمات و تلاش های انجام شده در محاکم خانواده کرمان تقدیر کرد و گفت: عملکرد محاکم خانواده خوب ارزیابی می شود و گلایه مندی بسیار کم در این حوزه نشان می دهد که همکاران با صبوری، متانت و عزت نفس در حال خدمت هستند و انشاالله امسال نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری نیز داشته باشند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پیشنهاد تأمین ساختمان مناسب برای محاکم خانواده کرمان به مرکز اعلام شده است، اظهارداشت: دادگستری کل استان کرمان در حال حاضر 27 پروژه در دست احداث دارد که باید با سرعت تکمیل شوند.

موحد ضمن بیان این مطلب که ساختمان مرکزی دادگستری استان کرمان طراحی شده است، ادامه داد: احداث این ساختمان که از ضرورت های دستگاه قضایی استان به شمار می رود، نیازمند توجه ویژه و پشتیبانی معاونت مالی قوه قضاییه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های اجتماعی برای کاهش پرونده های قضایی استفاده شود

ظرفیت های اجتماعی برای کاهش پرونده های قضایی استفاده شود