مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-12اقتصادي

موافقت با 6 طرح سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری در شهرستان های خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با جانمایی 11 طرح در زمینه صنعتی، کارگاهی، کشاورزی و دامپروری در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، - ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با جانمایی 11 طرح در زمینه صنعتی، کارگاهی، کشاورزی و دامپروری در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال 1401 موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، قاسم قاسمی تصریح کرد: از 17 پرونده ای که در جلسه کارگروه امور زیربنایی مطرح شد 6 پرونده در شهرستان شیروان، 3 پرونده در شهرستان اسفراین، 3 پرونده در شهرستان فاروج، 2 پرونده در شهرستان بجنورد و از شهرستانهای مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هر کدام یک پرونده مطرح شد که اغلب پرونده ها در خصوص احداث بنا و ایجاد فعالیت در خارج از حریم شهرها بوده است.

وی اظهارکرد: از بین پرونده های مطرح شده، 8 پرونده در زمینه فعالیت های کشاورزی و دامپروری بود که 6 پرونده مورد موافقت کارگروه قرار گرفت و 2 مورد دیگر به منظور بررسی امکان تامین آب از دستور کار خارج شد.

قاسمی تصریح کرد: همچنین 6 پرونده در زمینه فعالیت های صنعتی و کارگاهی مطرح شد که 2 پرونده مورد موافقت قرار گرفت، یک مورد به دلیل قرارگیری در مجاورت اراضی سمت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با 6 طرح سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری در شهرستان های خراسان شمالی

موافقت با 6 طرح سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری در شهرستان های خراسان شمالی