مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-12اقتصادي

میز تخصصی بورس تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه که با حضور سید امیرحسین مدنی نماینده معاون اول رییس جمهور در نهضت احیاء واحد های اقتصادی و محسن خدابخش عضو هیئت مدیره سازمان بورس برگزار شد، - میز تخصصی بورس جهت احیاء واحد های نیمه فعال اقتصادی با همکاری نهضت احیاء واحد های اقتصادی و سازمان بورس تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه که با حضور سید امیرحسین مدنی نماینده معاون اول رییس جمهور در نهضت احیاء واحد های اقتصادی و محسن خدابخش عضو هیئت مدیره سازمان بورس برگزار شد، رئوس کلی استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در حمایت از شرکت های تولیدی نیمه فعال تشریح شد.

مدنی نماینده ویژه معاون اول رییس جمهور در نهضت احیاء واحد های اقتصادی با اشاره به لزوم تقویت تامین مالی از طریق طراحی و تاسیس ابزار ها و نهاد های مالی جدید و همچنین ابزار های مالی متنوعی که در بازار بورس وجود دارد، بر تشکیل میز تخصصی احیاء در سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد.

وی تسریع در جمع بندی و استفاده از راه حل ها جهت رفع مسائل، مشکلات و چالش های صنایع و واحد های تولیدی نیمه فعال را از اولویت های نهضت احیا واحد های اقتصادی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز تخصصی بورس تشکیل می شود

میز تخصصی بورس تشکیل می شود