مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-12سياسي

خودمان سبب تفرقه نشویم/کاش دوستان نوع هدایای نوروزی را هم اعلام می کردند


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس به برخی از اتهامات در خصوص دریافت هدایا نوروزی اعضای این پارلمان شهری واکنش نشان داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس به برخی از اتهامات در خصوص دریافت هدایا نوروزی اعضای این پارلمان شهری واکنش نشان داد.

فاطمه جراره ظهر امروز (23 فروردین ماه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: اعضای شورای شهر بندرعباس باید بدانند که همگی سوار بر یک کشتی هستیم و حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه نشستن بر یک طرف شاخه و تیشه بر آن زدن موجب سرنگونی هر 11 عضو شورای شهر می شود، عنوان کرد: امروز باید بدانیم مسائل مهمی در شهرداری بندرعباس همچون مشکل کارگران و پرداخت بدهی حقوق معوقه کارکنان و کارگران شهرداری بندرعباس وجود دارد که پرداختن به آن و کمک به شهردار بندرعباس برای رفع مشکلات بسیار مهمتر از اقداماتی است که سبب تفرقه و اختلاف می شود.

جراره با اشاره به اینکه از شهردار بندرعباس حمایت می کنیم، اضافه کرد: در فضای مجازی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از بازگشت برخی هدایایی خبر می دهند که از سوی برخی شرکت ها اعطا شده که شامل تقویم، خودکار، جا سوییچی و از این قبیل اقلام بوده و ارزشی هم نداشته و ندارد اما این شیوه پخش در فضای مجازی به واقع جای سوال دارد و مشخص نیست هدف از این اقدامات چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودمان سبب تفرقه نشویم/کاش دوستان نوع هدایای نوروزی را هم اعلام می کردند

خودمان سبب تفرقه نشویم/کاش دوستان نوع هدایای نوروزی را هم اعلام می کردند