مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-12سياسي

طرح استیضاح «بهترین» کلید خورد/ «سروری»: ما مقابل شهردار نیستیم


عضو شورای شهر بیرجند در خصوص تناقض گویی ها مبنی بر بدهی شهرداری بیرجند، گفت: در کمیسیون بودجه با حضور معاون مالی و اداری شهردار و حوزه مالی شهرداری بدهی های شهرداری بررسی شد که در نهایت با بررسی های انجام شده بدهی شهرداری بیرجند زیر یک میلیارد تومان بود نه 85 میلیارد تومان! - عباس سروری عضو شورای شهر بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، پیرامون اجرای طرح استیضاح شهردار بیرجند، اظهار داشت: طبق قانون در مرحله اول اگر برای یک یا چند نفر از اعضای شورا سؤالی پیش آمد و از عملکرد شهردار قانع نشدند می توانند طرح سؤال را مطرح کنند.

طرح استیضاح بهترین چگونه کلید خورد وی بیان داشت: در سال گذشته نه به دلیل تناقض گویی در بدهی های مطرح شده بلکه به دلیل مشکلات و مسائل دیگری برای سه نفر از اعضای شورای شهر ابهاماتی در خصوص عملکرد شهردار بیرجند ایجاد شد لذا در این راستا طرح سؤال از شهردار را مطرح کردم.

عضو شورای شهر بیرجند با اشاره به اینکه طرح سؤال از شهردار را طرح و تقدیم رییس شورا شد، اضافه کرد: در وهله اول ریاست شورا باید تذکر شفاهی به شهردار بدهد و اگر این چند نفر در خصوص پاسخ به ابهامات مطرح شده قانع نشدند طرح سؤال به صورت مکتوب به شهرداری تقدیم می شود که این اتفاق نیز افتاد و طبق قانون شهردار 10 روز فرصت داشت پاسخ بدهد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استیضاح «بهترین» کلید خورد/ «سروری»: ما مقابل شهردار نیستیم

طرح استیضاح «بهترین» کلید خورد/ «سروری»: ما مقابل شهردار نیستیم