مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-12سياسي

گرانی 60 درصدی بسته های اینترنتی با کدام منطق صورت گرفته است؟


نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات خواست که در رابطه با گران شدن بسته های اینترنتی تا 60 درصد پاسخ دهد و اعلام کند که این کار با کدام منطق و توجیه صورت گرفته است.

- نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات خواست که در رابطه با گران شدن بسته های اینترنتی تا 60 درصد پاسخ دهد و اعلام کند که این کار با کدام منطق و توجیه صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود دو ماه قبل نامه ای به جنابعالی نوشتم و تقریبا 10 مساله مبتلابه جهاد کشاورزی را ذکر کردم ولی دریغ از اینکه جوابی از دفتر جنابعالی شنیده یا دریافت کرده باشیم.

وی افزود: در بحث گرانی میوه در یک ماه اخیر شاهد افزایش قیمت سرسام آور محصولات کشاورزی هستیم، ان شاءالله جهاد کشاورزی و وزیر صمت بر بازار کنترل داشته باشند؛ چرا که شرایط به گونه ای است که برخی از میوه ها بیش از 25 تا 30 هزار تومان به دست مردم می رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی در خصوص بحث نهاده های دامی نیز که باعث کشتار دام های مولد شده به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت: آقای ساداتی نژاد شما قول دادید که بحث نهاده های دامی را حل کنید و با توجه به حذف ارز ترجیحی و واگذاری آن به دولت که چگونه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی 60 درصدی بسته های اینترنتی با کدام منطق صورت گرفته است؟

گرانی 60 درصدی بسته های اینترنتی با کدام منطق صورت گرفته است؟