مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-12سياسي

زمینه های مساعد همکاری علمی بین ایران و مجارستان وجود دارد


رییس مرکز پژوهش های مجلس در دیدار با زولتان وارگا هاسونیچ سفیر مجارستان بر ضرورت گسترش همکاری های علمی بین ایران و مجارستان تاکید کرد.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس در دیدار با زولتان وارگا هاسونیچ سفیر مجارستان بر ضرورت گسترش همکاری های علمی بین ایران و مجارستان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، زولتان وارگا هاسونیچ، سفیر مجارستان در تهران، امروز (سه شنبه 23 فروردین 1401) با بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بابک نگاهداری در این دیدار با اشاره به نزدیک یک قرن روابط دیپلماتیک بین جمهوری اسلامی ایران و مجارستان، گفت: امیدواریم تا در آینده شاهد گسترش روابط و تعاملات بین دو کشور در عرصه های مختلف باشیم.

وی افزود: زمینه های همکاری گسترده ای بین جمهوری اسلامی ایران و مجارستان در حوزه های اقتصادی، تجاری، صنعتی و علمی وجود دارد که امیدواریم با دیدارها و گفتگوهای دوجانبه بین مسئولان دولتی و پارلمانی دو کشور در این زمینه ها فعال شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، حضور نزدیک به 2500 نفر دانشجوی ایرانی در مجارستان را نشان دهنده زمینه های مساعد همکاری علمی بین دو کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های مساعد همکاری علمی بین ایران و مجارستان وجود دارد

زمینه های مساعد همکاری علمی بین ایران و مجارستان وجود دارد