مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-12اقتصادي

ارائه تسهیلات با تضامین زنجیره ای به واحدهای تولیدی در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تسهیلات بانکی به بنگاه های تولیدی استان زنجان بر طبق تامین مالی زنجیره ای پرداخت می شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تسهیلات بانکی به بنگاه های تولیدی استان زنجان بر طبق تامین مالی زنجیره ای پرداخت می شود.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه تسهیلات بانکی به بنگاه های تولیدی استان زنجان بر طبق تامین مالی زنجیره ای پرداخت می شود، اظهار کرد: در تامین مالی زنجیره ای، فرآیند تامین مالی تولید کالا از ابتدا تا انتهای آن یکپارچه می شود و علاوه بر تامین نقدینگی متناسب با تولید و جلوگیری از انحراف منابع مالی، را کاهش داده و هزینه های تامین مالی را نیز کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تجربیات جهانی، تامین مالی زنجیره ای یکی از موثرترین روش های توزیع نقدینگی، متناسب با چرخه تولید کالا و خدمات در اقتصاد است، افزود: بر اساس مطالعات انجام شده در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، بیش از 60 درصد از واحدهای غیرفعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سطح کشور مشکل کمبود نقدینگی و یا به عبارتی عدم دسترسی به منابع مالی کوتاه مدت و سرمایه در گردش دارند که با تامین مالی زنجیره ای این مشکل مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات با تضامین زنجیره ای به واحدهای تولیدی در زنجان

ارائه تسهیلات با تضامین زنجیره ای به واحدهای تولیدی در زنجان