مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-12اجتماعي

احداث نیروگاه بزرگ خورشیدی در شرق تهران


شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به طراحی و احداث نیروگاه خورشیدی 130 کیلو واتی در بوستان جنگلی سرخه حصار از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13 درباره  عملیات احداث نیروگاه خورشیدی در بوستان جنگلی سرخه حصار اظهارداشت: این نیروگاه پس از جانمایی، وارد مرحله اجرا شده است و در حال حاضر، عملیات پایه گذاری، طراحی الکتریکال و نصب استراکچر و چاه ارت از ابتدای فروردین تاکنون از سوی اداره محیط زیست منطقه انجام شده است.

  وی افزود : این نیروگاه خورشیدی در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع در  انتهای جاده سلامت مشرف به پایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان جنگلی سرخه حصار در حال احداث است.

احمدی هدف از این اقدام را کاهش مصرف برق و انرژی بوستان و ترویج انرژی های نو و تجدید پذیر برشمرد و اضافه کرد: در این نیروگاه،  342 پنل خورشیدی با توان تولید 130 کیلو وات برق نصب می شود.

  شهردار منطقه13 درباره ساخت نیروگاه خورشیدی اظهار داشت: با توجه به اجرای پروژه  قطب گردشگری شرق تهران که تعدادی طرح  نیز برای آن  تعریف شده که یکی از زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح ها تامین برق آنهاست، به همین دلیل بحث ایجاد نیروگاه خورشیدی در دستور کار قرار گرفت تا برق بخش اعظمی از این پروژه ها را تامین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه بزرگ خورشیدی در شرق تهران

احداث نیروگاه بزرگ خورشیدی در شرق تهران