مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-12اقتصادي

پل پوش آباد اشنویه خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

- ، ارسلان شکری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از روند احداث این پل اظهار کرد: پروژه احداث پل پوش آباد یکی از خواسته ها و مطالبات مردمی منطقه و جزو برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که از پیشرفت بالایی برخوردار است و در خرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

وی همچنین در روند بازدید از محور اشنویه - ارومیه افزود: عملیات تعریض و بهسازی این محور در دو قطعه شامل قطعه اول به طول 16 کیلومتر و قطعه دوم به طول 5.

2 کیلومتر به صورت پیمانی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعتباری نزدیک به 500 میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام این پروژه ها راه دسترسی به شهرستان اشنویه و پیرانشهر و همچنین مرز تمرچین کوتاه تر و ایمن تر خواهد شد.

شکری با اعلام اینکه نزدیک به 93 درصد خانوار روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اشنویه از راه آسفالته برخوردار هستند، گفت: این میزان، از متوسط کشوری 10 درصد بالاتر بوده و از این حیث این شهرستان جزو رتبه های برتر استان و کشور است به طوری که از 70 روستای بالای 20 خانوار شهرستان اشنویه 66 روستا آسفالت شده و 4 روستای باقی مانده نیز به زودی آسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل پوش آباد اشنویه خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

پل پوش آباد اشنویه خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد