مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-12سياسي

وزیر کشور تا سه ماه آینده اتباع خارجی را ساماندهی کند


عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با انتقاد از رفت و آمد راحت اتباع خارجی به کشور گفت: وزیر کشور تا سه ماه آینده همه اتباعی که در کشور هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور به وضعیت مرزها اشاره کرد و گفت: چرا باید اتباع دیگر کشورها به راحتی از مرزهای ما عبور کنند و تا قلب پایتخت بیایند؟ وی ادامه داد: وزیر کشور تا سه ماه آینده اتباعی را در کشور هستند ساماندهی کند و اجازه ندهد حتی یک نفر بدون مجوز وارد کشور شود.

وی در ادامه خطاب به وزیر صنعت با اشاره به گرانی کالاهای اساسی گفت: هر هفته مردم شاهد گرانی یک کالا هستند و این نشان می دهد که دولت نظارتی بر روی بازار ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین با تأکید بر لزوم نظارت بهداشت بر ساز و کارهای تولید مواد غذایی و استانداردهای آن عنوان کرد: آمار انواع سرطان ها بالا رفته و دلیل آن می تواند عدم استفاده از مواد اولیه سالم در تولید خوراکی ها باشد لذا نظارت بیشتر بر این بخش ضرورت دارد.

پاک فطرت در پایان خواستار توجه مسؤولان وزارت نیرو به مشکل خشکسالی در مناطق جنوبی کشور شد و گفت: در غیر این صورت در تابستان شرایط سختی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور تا سه ماه آینده اتباع خارجی را ساماندهی کند

وزیر کشور تا سه ماه آینده اتباع خارجی را ساماندهی کند