مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-12سياسي

دولت درباره واردات خودرو با جدیت عمل کند تا بازار رقابتی شود


نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رییس جمهور برای فراهم شدن زمینه واردات خودرو گفت: دولت و وزارت صنعت در این زمینه با جدیت عمل کنند تا زمینه رقابت در بازار خودرو فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: قول داده بودید تا آخر سال گذشته تولید را ساماندهی کنید؛ در حال حاضر هیچ اثری از این قول مشاهده نمی شود و نتیجه 180 درجه معکوس در حوزه تولید اتفاق افتاده است.

وی همچنین با اشاره به مسأله واردات خودرو و معطل ماندن آن گفت: هم رییس جمهور تأکید کرده است که زمینه این موضوع فراهم شود و هم محدودیت ها از اول خرداد برداشته می شود؛ در این زمینه لازم است با جدیت عمل کنید تا زمینه رقابت در بازار فراهم شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به گرانی محصولات کشاورزی در هفته های اخیر عنوان کرد: این قیمت ها مردم را آزرده کرده است در حالی که کنترل بازار محصولات کشاورزی و دامی وظیفه وزارت جهاد و وزارت صنعت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: در رابطه با کنکور 270 نماینده به شما نامه نوشتند و مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت درباره واردات خودرو با جدیت عمل کند تا بازار رقابتی شود

دولت درباره واردات خودرو با جدیت عمل کند تا بازار رقابتی شود