مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-12پزشكي

عمل پیوند پوست در بیمارستان گناوه انجام می شود


رییس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: اعمال جراحی گرافت (پیوند پوست) برای بیمارانی که دارای سوختگی درجه 3 و 2 (عمیق) هستند با استفاده از پوست نواحی سالم بدن بیمار در این بیمارستان انجام می شود.

- ایسنا/بوشهر رییس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: اعمال جراحی گرافت (پیوند پوست) برای بیمارانی که دارای سوختگی درجه 3 و 2 (عمیق) هستند با استفاده از پوست نواحی سالم بدن بیمار در این بیمارستان انجام می شود.

دکتر محمدجواد طاهری در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اظهار کرد: تا چند سال پیش بیماران سوختگی با درصدهای بالا کمتر امید به درمان و بهبودی کامل داشتند، ولی خوشبختانه طی سال های گذشته و همچنین در حال حاضر در تعدادی از بیمارستان های سوختگی این عمل انجام می گیرد.

متخصص جراح عمومی بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اظهار داشت: عمل گرافت (پیوند پوست) Early Excision Graft در بیماران سوختگی با درصد بالا فوایدی از جمله بهبود سریع زخم، جلوگیری از عوارض سوختگی از قبیل بدشکلی و تغییر حالت اندام، حفظ عملکرد طبیعی پوست، کاهش خطر عفونت و جلوگیری از ایجاد گوشت اضافه (اسکار) در زخم را دارد.

دکتر دریانورد بیان داشت: در روش های قدیمی درمان، بیمار به مدت طولانی بستری می شد، پانسمان و شستشوی روزانه جهت جلوگیری از عفونت انجام می گرفت و بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل پیوند پوست در بیمارستان گناوه انجام می شود

عمل پیوند پوست در بیمارستان گناوه انجام می شود