مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12حوادث

کشف 570 کیلو مخدر شیشه در جداره تانکر


گمرک ایران از کشف 570 کیلو مخدر شیشه جاسازی شده در جداره تانکر حمل سوخت خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زبیدی- معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران- گفته که به دلیل بالا رفتن حساسیت از حیث احتمال افزایش جاسازی های حرفه ای مواد مخدر، لزوم تقویت گمرکات مرزهای شرقی، در دستور کار گمرک قرار داشته و در زمینه تهیه و استقرار دستگاه های ایکس ری و افزایش تعداد سگ های موادیاب اقداماتی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اخیرا کارکنان و ماموران گمرک ماهیرود با توجه به حساسیت های اعلامی و آموزش های تخصصی، با احتمال جاسازی مواد مخدر در داخل تانکر حمل سوخت به رانندگی تبعه افغانستانی، بررسی از این کشنده و تانکر سوخت را در دستور کار قرار دادند و متوجه جاسازی حرفه ای مواد در داخل تانکر خالی می شوند.

یادآور شد که بدنه تانکر حمل سوخت با برش های تخصصی مورد کنترل قرار می گیرد و در مجموع 570 بسته یک کیلوگرمی معادل 570 کیلوگرم ماده مخدر مت آمفتامین ( شیشه) کشف می شود.

معاون حقوقی و نظارت گمرک افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و تنظیم صورتجلسه کشف، مواد مخدر مکشوفه توزین و همراه با متهم و تانکر مربوطه به نمایندگان پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد که این محموله 570 کیلوگرمی شیشه کشف شده یکی از بزرگترین کشفیات گمرک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 570 کیلو مخدر شیشه در جداره تانکر

کشف 570 کیلو مخدر شیشه در جداره تانکر