مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12اقتصادي

تداوم خرید گندم در سیلوهای اردبیل/350 تن گندم خریداری شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در استان اردبیل تاکنون حدود 350 تن گندم انبار شده از سال 1400 خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نوبخت ظهر سه شنبه با اشاره به شروع خرید گندم های تولید و انبار شده سال 1400 در استان اردبیل اظهار کرد: این روند همچنان در مراکز تعیین شده ادامه دارد که سعی می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و به دور از تشکیل صف های طولانی کار خرید را به صورت شبانه روزی انجام دهیم.

وی با بیان این خبر که از 22 فروردین ماه خرید تضمینی گندم در سطح استان آغاز شده، گفت: گندم های تولید شده سال گذشته که در انبارهای کشاورزان موجود می باشد تا 15 اردیبهشت ماه با قیمت تضمینی سال جاری خریداری می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: سیلوی انبار مکانیزه در شهر اردبیل و سیلوی 50 هزار تنی روح کندی مغان آماده دریافت گندم های انبار شده از سال گذشته کشاورزان زحمتکش استان است و تا این لحظه نیز حدود 350 تن گندم انبار شده از سال 1400 در مراکز تعیین شده خریداری شده و پول گندم خریداری شده از کشاورزان نیز در کمترین زمان واریز می شود.

نوبخت به قیمت خرید تضمینی گندم خریداری شده کشاورزان اشاره کرد و افزود: قیمت خرید تضمینی گندم مطابق نرخ اعلام شده از سوی دولت در سال جاری 105 هزار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خرید گندم در سیلوهای اردبیل/350 تن گندم خریداری شد

تداوم خرید گندم در سیلوهای اردبیل/350 تن گندم خریداری شد