مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-12اقتصادي

طرح سنجش نرخ کیفیت کالا در همدان کلید خورد


مدیرکل استاندارد استان همدان از آغاز طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالاهای مشمول استاندارد اجباری در این استان خبر داد.

- محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: این طرح بر اساس بند 18 ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در راستای سنجش کیفیت کالاهای مشمول استاندارد اجباری از 20 فروردین ماه در استان همزمان با سراسر کشور کلید خورده است.

وی ادامه داد: دامنه طرح فوق، 40 کالا از شبکه توزیع در برندهای مختلف را در بر می گیرد و سنجش رضایت مندی مردم در این طرح مد نظر است که با تکمیل پرسشنامه و نظرات مصرف کنندگان در شبکه توزیع استان در حال انجام است.

مددی با بیان اینکه امیدواریم سال 1401 به عنوان سال پایه در طرح سنجش نرخ کیفیت کالاهای مشمول استاندارد اجباری تولید داخلی در سطح کشور باشد، افزود: همچنین سنوات آتی می تواند به استناد خروجی امسال سنجش و ارزیابی شود تا این طرح بازخورد را به تولیدکنندگان داخلی در راستای ارتقا کیفیت و استفاده از فرایند استاندارد سازی داشته باشد.

مدیرکل استاندار استان همدان ادامه داد: همچنین اجرای این طرح می تواند ارتقا کیفیت را با یک معادله و منطق علمی رو به رشد در پی داشته باشد تا رضایت مندی مشتری، توسعه تولیدات داخلی، افزایش اشتغال و حمایت از تولید داخلی از طرف حاکمیت و متولیان بحث تولید در کشور انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش نرخ کیفیت کالا در همدان کلید خورد

طرح سنجش نرخ کیفیت کالا در همدان کلید خورد