مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-12سياسي

ماجرای جایگزینی علی مشهدی با جواد رضویان در «جوکر» چه بود؟


شرکت کنندگان فصل جدید «جوکر» که رفتار متفاوتشان با علی مسعودی برای مخاطبان سوال شده بود، پیوستن دقیقه 90 این نویسنده به برنامه «جوکر» به جای سیدجواد رضویان را دلیل این ناهماهنگی عنوان کردند.

- ماجرای جایگزینی علی مشهدی با جواد رضویان در جوکر چه بود؟ شرکت کنندگان فصل جدید جوکر که رفتار متفاوتشان با علی مسعودی برای مخاطبان سوال شده بود، پیوستن دقیقه 90 این نویسنده به برنامه جوکر به جای سیدجواد رضویان را دلیل این ناهماهنگی عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل جدیدی از برنامه جوکر با حضور محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان، در حالی پخش شد که رفتار متفاوت سایر اعضای گروه با علی مشهدی و واکنش های سرد و گیج کننده ی او، سبب شد که مخاطبان احساس کنند مشکلی میان او و سایر اعضای گروه وجود دارد.

اما حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی و مجید واشقانی در لایو مشترکی، توضیح دادند که دلیل این رفتار و واکنش های متفاوت، به این خاطر بوده که همگی آنها از یک هفته قبل، هماهنگ بودند و برای برنامه تمرین کرده بودند اما علی مشهدی یک شب قبل از ضبط به گروه اضافه شده و هیچ تمرین و آگاهی درباره برنامه جوکر نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جایگزینی علی مشهدی با جواد رضویان در «جوکر» چه بود؟

ماجرای جایگزینی علی مشهدی با جواد رضویان در «جوکر» چه بود؟