مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-12سياسي

امروز رسانه ها افکار عمومی را مدیریت می کنند


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: امروز رسانه ها افکار عمومی را مدیریت می کنند.

- مهران باهری ضمن تبیین اهمیت و تاثیر رسانه ها در زندگی امروز گفت: در بحث رسانه، روش شناسی از اهمیت بسیاری برخوردار است باید بدانیم چگونه و از چه روشی اطلاع رسانی، روشن گری اذهان عمومی، اقناع مخاطب و.

را انجام دهیم.

وی ضمن تعریف اخبار جعلی و دروغین گفت: خبر جعلی به معنای ساختگی است و به همین نکته اشاره می کند که چیزی که اصل نیست، به شکلی ساخته شده و نشان داده می شود که با نسخه ی اصل آن اشتباه گرفته می شود که هدف از نشر این اخبار آسیب زدن به فرد یا جامعه و از حرکت بازداشتن یک نظام اداری است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: رسانه ها، تار و پود بافت زندگی اجتماعی ما را تشکیل می دهند، اگر در جامعه یا سازمانی رسانه ها تقویت نشوند و به مقام و جایگاه واقعی خود نرسند، توانمندی ها و دستاوردهایش متجلی نمی شود.

باهری گفت: تسلط بر امور کاری جاری و آگاهی کافی از موضوع ها سبب می شود مدیران و روسا بتوانند نقش مثبتی در تعامل با رسانه ها ایجاد کنند و اثرگذاری بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز رسانه ها افکار عمومی را مدیریت می کنند

امروز رسانه ها افکار عمومی را مدیریت می کنند