مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-12اجتماعي

تجهیز 80 درصد کلاسهای آموزشی همدان به سیستم تهویه


مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان از عدم برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزان در وضعیت آلودگی هوا خبر داد و گفت: 80 درصد کلاس های آموزشی مدارس استان همدان، - مجهز به سیستم تهویه است.

محمود نقوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازکردن پنجره کلاس های درسی و تهیه دستگاه تهویه هوا برای کلاس ها از پروتکل هایی بود که برای بازگشایی حضوری کلاس های درسی از ابتدای امسال، در نظر گرفتیم.

نقوی در رابطه با وضعیت آلودگی هوا و عدم امکان بازکردن پنجره کلاس های درسی، تصریح کرد: در شورای آموزش وپرورش استان، تصمیم گرفته شد تا کلاس های درسی به سیستم تهویه مجهز شوند و در حال حاضر، 80 درصد کلاس های درسی در تمام مقاطع تحصیلی و در کل استان همدان، دستگاه تهویه دارند.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس به ما قول داده تا هفته آینده برای 20 درصد باقیمانده کلاس های درسی نیز سیستم تهویه مناسب، تهیه کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان، خاطرنشان کرد: آلودگی هوا در همدان به صورت مقطعی است و مشکلی برای حضور دانش آموزان در همدان، وجود ندارد.

نقوی در پایان، مطرح کرد: در وضعیت آلودگی هوا، صف صبحگاهی دانش آموزان برگزار نخواهد شد، ساعت آموزشی یک ساعت کاهش پیدا می کند و زنگ ورزش در کلاس، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 80 درصد کلاسهای آموزشی همدان به سیستم تهویه

تجهیز 80 درصد کلاسهای آموزشی همدان به سیستم تهویه