مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-12اقتصادي

مشکل کمبود مرغ در میامی و جود ندارد/ توزیع اقلام اساسی برای مردم


سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه در این شهرستان خوشبختانه مشکل تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: در ماه مبارک رمضان سهمیه اقلام اساسی برای میامی در نظر گرفته شده است.

- عباس طاهران پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین تصمیمات ستاد تنظیم بازار میامی ویژه ماه رمضان و با بیان اینکه کالاهای اساسی به راحتی در اختیار مردم قرار گرفته است، ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان سهمیه هایی برای شهرستان در نظر گرفته شده از جمله شکر، برنج، خرما و سایر اقلام کالاهای اساسی که در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

وی افزود: همانطور که در نشست ستاد تنظیم بازار نیز به دستگاه های ذی ربط بیان شد ما باید بستر را برای راحتی و آسایش مردم مهیا کنیم و کنترل و نظارت داشته باشیم که مبادا کالایی بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسد.

تأمین مرغ مورد نیاز مردم سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه لازم است اداره صنعت و معدن طی جلساتی با حضور فروشندگان و کاسبان شهر از علما و روحانیان دعوت کنند تا آموزش ها و آگاهی ها و احکام معامله در بازار که در شریعت ما آمده را به کاسبان یادآور شوند، ابراز داشت: نظارت بر بازار و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم تشدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود مرغ در میامی و جود ندارد/ توزیع اقلام اساسی برای مردم

مشکل کمبود مرغ در میامی و جود ندارد/ توزیع اقلام اساسی برای مردم