مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-12سياسي

80 دانشجوی متخصص بسیجی به اردوی جهادی نوروزی اعزام شدند


معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد از اعزام 80 دانشجوی بسیجی متخصص به اردوی جهادی نوروزی و ارائه خدمات مختلف در مناطق محروم خبر داد.

- اظهار داشت: 80 نفر از دانشجویان متخصص بسیجی استان یزد در نوروز 1401 با حضور در شهرستان قصرقند سیستان و بلوچستان در اردوی عهد خدمت شرکت کرده و به خدمت رسانی به مردم این منطقه محروم پرداختند.

وی بیان کرد: دانشجویان به این منظور ضمن سازماندهی در قرارگاه شهید محمد خانی بسیج دانشجویی در سه زیر گروه عمرانی، آموزشی - فرهنگی و بهداشتی در روستاهای محروم منطقه کاجو فعالیت داشتند.

صمدی عنوان کرد: منطقه هدف به دلیل صعب العبور بودن جاده و نداشتن امکانات اولیه، کمتر مورد توجه گروه های جهادی قرار می گرفت که همین امر لزوم خدمت رسانی به مردم این خطه را بیش از پیش نشان می دهد.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر منطقه هدف گروه به چندین بخش تقسیم شد و نیروهای جهادی در روستاهای گرداک، گربن و دهیرک اسکان پیدا کرده و مناطقی را در همان حومه پوشش دادند.

وی عنوان کرد: در شناسایی های پیش از اردو، بعضی از خانوارهای محروم از حمام و حتی سرویس بهداشتی شناسایی شدند که ارائه خدمات به این خانوارها در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 دانشجوی متخصص بسیجی به اردوی جهادی نوروزی اعزام شدند

80 دانشجوی متخصص بسیجی به اردوی جهادی نوروزی اعزام شدند