مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-12ورزشي

خسروی وفا: موضوع نعمتی و جوانمردی مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولان است


رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره وضعیت زهرا نعمتی و ساره جوانمردی برای حضور در هانگژو چین، گفت: زهرا نعمتی و ساره جوانمردی از سرمایه های ورزش جانبازان و معلولان هستند و همواره در کنار ورزش پارالمپیک خواهند بود.

- بازدید رییس بنیاد شهید از اردوی ورزشکاران اعزامی به پاراآسیایی خسروی وفا: موضوع نعمتی و جوانمردی مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولان است رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره وضعیت زهرا نعمتی و ساره جوانمردی برای حضور در هانگژو چین، گفت: زهرا نعمتی و ساره جوانمردی از سرمایه های ورزش جانبازان و معلولان هستند و همواره در کنار ورزش پارالمپیک خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک امروز سه شنبه 33 اردیبهشت با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان ضمن بازدید از اردوهای تیراندازی، والیبال نشسته و دوومیدانی در جریان نحوه آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین قرار گرفتند.

در این بازدید محمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، محمد تابع دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک، مسعود حمیدی دبیر فدراسیون، مشرف جوادی از پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولان، علی کشفیا رییس انجمن والیبال نشسته، محمدرضا مظلومی ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا: موضوع نعمتی و جوانمردی مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولان است

خسروی وفا: موضوع نعمتی و جوانمردی مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولان است