مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-12سياسي

حرکت تدریجی دانشگاه ها به سمت یادگیری ترکیبی


دو و سال اندی از بروز و شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد و در این مدت بسیاری از حرفه ها، مشاغل و حتی آداب و رسوم دچار تغییر و تحول شد.

حوزه آموزش هم از این موضوع مستثنی نبود و در این مدت دستخوش تغییراتی شد که در برخی از موارد مجبور به پذیرش آن بود.

- از زمان اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران، سیستم آموزشی کشور بیش از دو سال را به صورت مجازی پشت سر گذاشت که این امر با موافقان و مخالفان بسیاری هم در بین اساتید و هم در بین دانشجویان همراه بود.

حالا با تزریق 3 دُز واکسن و احتمال عادی شدن اوضاع، قرار است دانشگاه ها مجدد به آموزش حضوری روی آورند، موضوعی که باید با ملاحظه برخی مسائل و دستاوردها تصمیم ­گیری شود.

عضو کمیته یادگیری الکترونیکی وزارت علوم گفت: حرکت دانشگاه ها به سمت آموزش غیرحضوری و الکترونیکی در دوران کرونا گرچه با آسیب ها و تهدیدهایی همراه بود ولی ظرفیت ها و فرصت های فراوانی را برای دانشجویان، اساتید و دانشگاه ها فراهم آورد.

استفاده از فرصت های آموزش الکترونیکی برای ارتقای کیفیت یادگیری دکتر فرهاد سراجی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه ها برای آینده خود، ضمن بهره گیری از آموزش حضوری برای رفع برخی مشکلات و محدودیت ها، از فرصت های آموزش الکترونیکی برای ارتقای کیفیت یادگیری، کاهش هزینه ها و افزایش نحوه دسترسی به آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت تدریجی دانشگاه ها به سمت یادگیری ترکیبی

حرکت تدریجی دانشگاه ها به سمت یادگیری ترکیبی