مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-12سياسي

لزوم تعدیل بخشنامه تنزل جایگاه شغلی دستیاران جوان در شهرداری تهران


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نسبت به تعدیل بخشنامه اخیر مبنی بر تنزل جایگاه شغلی دستیاران جوان به معاون سرمایه انسانی، توسعه و امور شوراهای شهرداری تهران تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در تذکر امروز خود  مبنی بر تنزل جایگاه شغلی دستیاران جوان گفت: طرح به کارگیری دستیاران در سال1399 با هدف به کارگیری شایسته سالاری با یک فرایند شفاف از  طریق سازمان سنجش کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: پذیرش داوطلبان طی 3 بار فراخوان و آگهی در روزنامه همشهری در شهریور همان سال و با شرکت 3500 نفر با اعتماد به شهرداری تهران شرکت کرده و طی 3 مرحله آزمون کتبی و مصاحبه ارزیابی  250 نفر جذب شدند پذیرفته شدگان نهایی با احراز مدارک تحصیلی  در گروه های شغلی قراردادی تابع قانون کار مشغول به کار شدند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: این منتخبان با انگیزه در مجموعه های مختلف شهرداری استقرار یافته و ارزشیابی های اخیر حاکی از رضایت مندی مدیران از عملکرد آنها بوده است.

وی یادآور شد: معاونت توسعه سرمایه های انسانی در اقدامی عجولانه در تاریخ 1401/1/22 در اقدام به تصحیح عنوان شغلی و تغییر محل خدمت این افراد گرفته است این در حالی است که دستیاران جوان  عمدتا فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر از جمله دانشگاه تهران، صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعدیل بخشنامه تنزل جایگاه شغلی دستیاران جوان در شهرداری تهران

لزوم تعدیل بخشنامه تنزل جایگاه شغلی دستیاران جوان در شهرداری تهران