مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-12دانش

امتحانات دانشگاه پیام نور حضوری برگزار می شود/ کلاسهای مقطع کارشناسی غیر حضوری است


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه امتحانات دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار می شود گفت: کلاس های مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است.

- علی محمدی، رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به شروع آموزش حضوری دانشگاه ها از 14 فروردین ماه، اظهار کرد: کلیه امتحانات پایانی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی در مراکز و واحدهای دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.

 رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه طبق تقویم آموزشی امتحانات پایان ترم این دانشگاه از 11 خردادماه تا 6 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: همچنین تعیین محل آزمون پایان ترم از تاریخ 10 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه گلستان امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلاس های دوره کارشناسی ارشد و دکترا به صورت حضوری در حال برگزاری است، تصریح کرد: کلاس های مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

محمدی با اشاره به برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری ادامه داد: به دلیل اینکه کلاس های مقطع کارشناسی به صورت استانی برنامه ریزی شده و تعدادی از کلاس ها قبل از عید برگزار شده است، امکان جابه جایی وجود ندارد، بنابراین طبق اعلام سازمان مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه پیام نور حضوری برگزار می شود/ کلاسهای مقطع کارشناسی غیر حضوری است

امتحانات دانشگاه پیام نور حضوری برگزار می شود/ کلاسهای مقطع کارشناسی غیر حضوری است