مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-12اجتماعي

توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار ملایر


معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر از توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار حاشیه شهر و روستایی خبر داد و گفت: به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و با توجه به نیاز مبرم به اقلام بهداشتی در پی حضوری شدن مدارس، - بسته های بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده و ماسک در مدارس کم برخوردار حاشیه شهر و روستایی توزیع شد.

محمدرضا بشری در گفت وگو با ایسنا؛ با بیان اینکه این اقلام بهداشتی شامل 40 هزار عدد ماسک و هزار عدد مایع ضد عفونی کننده انفرادی و مایع دستشویی و الکل است، افزود: هم افزایی برای بهبود شرایط، نیازسنجی به موقع و اهمیت به سلامت و تندرستی هم نوعان یک اصل بزرگ انسانی است که در دستور کار آموزش و پرورش به ویژه با وجود حضور دانش آموزان در مدارس قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از روزه اولی ها خبر داد و اظهارکرد: به مناسبت ماه رمضان، محفل انس با قرآن و تجلیل از روزه اولی های آموزشگاه شبانه روزی متوسطه دوره اول دخترانه روستای محمود آباد برگزار شد.

بشری با بیان اینکه قرائت قرآن توسط قاریان برجسته شهرستان و تجلیل از دانش آموزان حافظ قران و نیز دانش آموزان روزه اولی از جمله برنامه های این محفل معنوی بود، افزود: در این آیین حجت الاسلام ترکاشوند، عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر به بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار ملایر

توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار ملایر