مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-12اقتصادي

41 واحد تولید کشاورزی در قزوین نشان «حد مجاز آلاینده» دارند


رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 41 واحد تولیدی در بخش کشاورزی این استان دارای نشان حد مجاز آلاینده بوده و محصول گواهی شده تولید می کنند.

- 41 واحد تولید کشاورزی در قزوین نشان حد مجاز آلاینده دارند ایسنا/قزوین رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 41 واحد تولیدی در بخش کشاورزی این استان دارای نشان حد مجاز آلاینده بوده و محصول گواهی شده تولید می کنند.

محمدحسین مصلحی با بیان این خبر گفت: از این تعداد واحدهای تولیدی 17 محصول گواهی شده به بازار عرضه می شود و میزان واحدهای سطح کشت گواهی شده یک هزار و 785 هکتار و مقدار محصولات گواهی شده 32 هزار تن در سال است.

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مورد محصولات گواهی شده تشریح کرد: قارچ خوراکی، زیتون، پسته، بادام، انگور، گوجه فرنگی، فندوق، زغال اخته، کرفس، کاهو، گشنیز، تره، نعنا، فیسالیس، توت فرنگی، نخود دیم و فلفل دلمه از عمده محصولاتی هستند که نشان حد مجاز آلاینده دارند.

وی ادامه داد: میزان واحدهای سطح کشت گواهی شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح هکتار 180 درصد و در میزان وزن 600 درصد افزایش داشته است ضمن اینکه 73 کارشناس کشاورزی در این استان به عنوان مسئول فنی در امور محصولات گواهی شده فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 واحد تولید کشاورزی در قزوین نشان «حد مجاز آلاینده» دارند

41 واحد تولید کشاورزی در قزوین نشان «حد مجاز آلاینده» دارند