مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-12اجتماعي

اجرای تورهای گردشگری و مذهبی توسط فرهنگسراهای اردبیل


رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل گفت: در تداوم ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان تورهای یک روزه گردشگری و مذهبی توسط فرهنگسراهای شهرداری اردبیل اجرا می شود.

- اباصلت ابراهیمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به استقبال شهروندان در خصوص برگزاری تورهای مذهبی و زیارت امام زادگان(ع) شهر اردبیل، این تورهای گردشگری و مذهبی همراه با برنامه های فرهنگی و قرآنی اجرا می شود.

وی افزود: این تورها امروز سه شنبه ساعت 12 ظهر از مقابل فرهنگسرای فجر واقع در محله سلمان آباد و ساعت 10 صبح از فرهنگسرای انقلاب واقع در پارک جیرال اجرا خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر در سازمان ها و مناطق شهرداری اردبیل ادامه داد: با توجه به این که یادگیری مهارت های ارتباطی یک ضرورت محسوب می شود، در راستای ارتقای فرهنگ تکریم ارباب رجوع، کارگاه های آموزشی ارتباط موثر با حضور اساتید متخصص برگزار می شود.

ابراهیمی با بیان این که این کارگاه ها کاربردی است، گفت: اولین کارگاه آموزشی امروز ساعت 9 و نیم در سازمان فناوری شهرداری برگزار می شود و در روزهای آتی نیز در سایر مناطق و سازمان ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تورهای گردشگری و مذهبی توسط فرهنگسراهای اردبیل

اجرای تورهای گردشگری و مذهبی توسط فرهنگسراهای اردبیل