مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-12سياسي

برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی عطار در زادگاهش نیشابور


سرپرست فرمانداری نیشابور از برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی عطار در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابوطالب جوان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیشابور با بهاری دل پذیر از عطر شقایق ها با استقبال گرم مردم این دیار فرهنگ وهنر دوست به استقبال بزرگداشت روز ملی شیخ فریدالدین محمد عطار نیشابوری می رود تا باز هم صدای این ابرشهر ایران را با حضور مقامات به همه نقاط ایران و جهان برساند.

سرپرست فرمانداری نیشابور افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده توسط ستاد بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری امسال نیز با برپایی نشست علمی پژوهشی و مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری ابعاد مختلف عطار نیشابوری این شاعر و عارف بزرگ ایران زمین بررسی می شود.

وی بیان کرد: برنامه های روزملی عطار نیشابوری چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 20 بعدازظهربا نشست علمی و پژوهشی روزملی عطار با حضور عطار شناسان و محققان علم و ادب و عرفان در محل سالن عطار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار می شود.

جوان ابراز کرد: مسابقه ادبی تا سیمرغ ویژه دانش آموزان متوسطه چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 16 بعداز ظهر در دبیرستان دخترانه نمونه محبی، دبیرستان مالک اشتر و دبیرستان نمونه عطار نیشابور برگزار و همچنین اختتامیه مسابقه ادبی استانی تا سیمرغ همراه با برنامه های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی عطار در زادگاهش نیشابور

برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی عطار در زادگاهش نیشابور