مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-12سياسي

کمک 30 میلیارد تومانی خیران مازندرانی در جشن رمضان به مددجویان کمیته امداد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در جشن گلریزان، خیرین چالوس 9 میلیارد تومان اهدا کردند، گفت: جشن گلریزان در 9 شهرستان استان مازندران برگزار و حدود 30 میلیارد تومان توسط خیران اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در جشن گلریزان برای مددجویان این شهرستان با بیان اینکه یکی از برنامه های ویژه کمیته امداد امام خمینی در ماه مبارک رمضان اطعام مهدوی است، اظهار کرد: در این ماه مبارک یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم و همچنین 300 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می شود.

وی به ویژه برنامه جشن رمضان اشاره کرد و گفت: در 23 شهرستان استان مازندران برگزار و با توجه به شعار سال، نخبگان در زمینه های مختلف معرفی خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران با بیان اینکه با حضور خیران جشن گلریزان برگزار می شود، افزود: در این جشن خیران می توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی از جمله زمین به نیازمندان اهدا کنند.

عالیشاه به پویش طرح اکرام و یتیمان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: طبق پیش بینی 20 هزار حامی برای 2 هزار 700 یتیم تحت پوشش جذب خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرانه ایتام در استان مازندران 840 هزار تومان است، گفت: با این حامی یابی سرانه ایتام در استان را به یک میلیون صد هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 30 میلیارد تومانی خیران مازندرانی در جشن رمضان به مددجویان کمیته امداد

کمک 30 میلیارد تومانی خیران مازندرانی در جشن رمضان به مددجویان کمیته امداد