مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-12اقتصادي

اختصاص 250 میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 250 میلیارد ریال دیگر به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و مسولان استانی و شهرستانی از پروژه های حوزه کهگیلویه بازدید و آخرین وضعیت آنها را بررسی کرد.

کیامرث حاجی زاده در بازدید از جاده طریق الطیب اظهار کرد: پس از بررسی و برآورد هزینه ، این پروژه در چند وقت گذشته با هماهنگی های که با شرکت نفت صورت گرفت آغاز و تجهیزات راه سازی در محل مستقر شده است، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در کنار این پروژه در حال کار و فعالیت است.

وی با درود به روح پاک شهید طیب و همه شهدای جنگ تحمیلی گفت: اگر امروز کاری صورت گرفته به واسطه وصیت این شهید بزرگوار و روح قدسی وی است که در منطقه حاکم است.

حاجی زاده در ادامه افزود: در 3 ماه گذشته گزارشات و پیگیری هایی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشت،  همچنین تاکید استاندار، از این پروژه بازدید و آن را در اولویت کاری خودم قرار دادم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت نفت و گاز گچساران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 250 میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری

اختصاص 250 میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری