مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-12سياسي

افزایش صلح و سازش در پرونده های طلاق در همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از افزایش محسوس صلح و سازش پرونده های طلاق های توافقی در استان خبر داد.

- ، حسین عسگری در اولین جلسه شورای مشورتی نظام مشاوره خانواده در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان عنوان کرد: در اجرای ماده 16 قانون حمایت خانواده مصوب سال 1391 و مواد 3 و 33 آیین نامه اجرایی قانون مذکور و نیز دستورالعمل ابلاغی ریاست معزز قوه قضاییه مبنی بر توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره در مجاورت دادگاه های خانواده این جلسه برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع هایی چون پایش، نظارت و بازرسی مستمر مراکز مشاوره خانواده، توسعه و افزایش این مراکز در حوزه های قضایی استان، استفاده از روانشناسان مجرب و آزموده در امر غربالگری پیش از ازدواج اجرای کارگاه های گروهی برای زوجین در شرف طلاق موسوم به کارگاه های طلاق مهر و توسعه کیفی مراکز موجود و توانمندسازی مؤسسات مشاورین مستقر در مراکز از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، یکی از دستاوردهای مناسب و ارزنده مراکز مشاوره خانواده در استان را افزایش محسوس میزان صلح و سازش در پرونده های طلاق توافقی در سال گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همدلی، تعامل و مشارکت اعضای شورای مشورتی و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صلح و سازش در پرونده های طلاق در همدان

افزایش صلح و سازش در پرونده های طلاق در همدان