مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-12ورزشي

فخری: تنها چالش ما پرواز به چین است/کشتی اهمیت بازی های آسیایی را می داند


سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: مسئولان کشتی به اهمیت بازی های آسیایی واقف هستند و ما هم تلاش می کنیم نیازهای آنها را برآورده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان فخری در خصوص اعتراض ایران به زمان ثبت نام نهایی ورزشکاران در بازی های آسیایی هانگژو،اظهار داشت: یک ماه زمان ثبت نام با توجه به اعتراضی که ما و چند کشور دیگر انجام دادیم، اضافه شد و آخرین مهلت ثبت نام نهایی در بازی های آسیایی 10 تیر خواهد بود.

وی در خصوص زمان تعیین نفرات نهایی برای حضور در بازی های آسیایی، گفت: تا آخرین لحظه نسبت به اضافه شدن و کم شدن ورزشکاران با دقت عمل می کنیم.

مصوبه ستاد بر این است که اگر تشخیص دهیم ورزشکار و یا رشته ای امکان اضافه و یا کم شدن را دارد، این کار را انجام می دهیم.

1300 ورزشکار در 31 رشته ورزشی ثبت نام شدند، تقریبا کار ثبت نام اولیه غیر از یک رشته تمام شده است که آن رشته بازی های الکترونیک است چون تعداد زیادی ورزشکار دارد و در حال غربالگری بودند که روز یکشنبه هم موارد آنها ارسال شد و به عنوان آخرین رشته ثبت نام شدند.

سرپرست کاروان کشورمان در خصوص مهم ترین چالش پیش روی کاروان ایران، خاطرنشان کرد: چالش اصلی ما مربوط به پرواز است و هنوز  نمی دانیم محدودیت های مسافرتی به چین برداشته می شود یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فخری: تنها چالش ما پرواز به چین است/کشتی اهمیت بازی های آسیایی را می داند

فخری: تنها چالش ما پرواز به چین است/کشتی اهمیت بازی های آسیایی را می داند