مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-12اقتصادي

ضرورت همراهی بانک ها در خودمالکی مسکن/210 هکتار زمین تأمین شد


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که برای طرح جهش تولید مسکن در استان تاکنون 210 هکتار زمین تأمین شده است، گفت: همراهی بانک ها در طرح های خودمالکی مسکن ضرورت دارد.

- اظهار کرد: 210 هکتار زمین برای طرح جهش تولید مسکن در استان تامین شده و امسال هم به دنبال مذاکره، الحاق و تغییر کاربری و استفاده از زمین های دولتی هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در جلسه ای که با استاندار داشتیم اعلام شد تا دستگاه های دولتی در زمان مشخص اراضی دولتی مازداد خود را به ما اعلام کنند.

محبوبی گفت: گلستان در طرح جهش تولید مسکن در رتبه هفتم کشوری است و اگر می خواهیم رتبه خود را ارتقا دهیم لازمه آن تامین زمین است.

وی بیان کرد: همچنین جلسه ای با بانک ها در خصوص طرح های خودمالکی داشته و بیان شد تا بانک ها همراهی لازم را با این طرح داشته باشند تا در این بخش هم جلو برویم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: قیمت تمام شده ای که وزارتخانه در طرح جهش تولید مسکن، اعلام کرده حدود چهار میلیون و 700 هزار تومان به ازای هر مترمربع و با فهرست بهای سوم سه ماهه سال 1400 است.

وی عنوان کرد: این عدد، قیمت تمام شده نهایی نیست و هر سال که فهرست بها اعلام شود تعدیل به آن تعلق می گیرد و ساختمان طبق قیمت تمام شده تحویل مردم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همراهی بانک ها در خودمالکی مسکن/210 هکتار زمین تأمین شد

ضرورت همراهی بانک ها در خودمالکی مسکن/210 هکتار زمین تأمین شد