مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-12سياسي

مشکلات کتابخانه های شاهرود بررسی شد


مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با امام جمعه شاهرود بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود به منظور ارائه گزارش و دریافت راهنمایی برای رفع مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ضمن بیان گزارش عملکرد و پاره ای از مسائل و مشکلات کتابخانه های شاهرود گفت: کتابخانه های شهرستان شاهرود دارای کتابداران فعال و پرتلاشی است که ظرفیت بسیار بالایی برای انجام فعالیت های فرهنگی و جذب مخاطب به کتابخانه دارند.

طاهریان افزود: در سال جدید با عنایت به شعار سال در خصوص تقویت فعالیت های دانش بنیان و رفع مشکلات کشور، شاهد رشد بیشتر فرهنگ کتاب خوانی بین مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود هم در این نشست گفت: امروز توسعه فرهنگ کتاب خوانی ضروری است؛ چراکه مطالعه موجب افزایش آگاهی انسان شده و روح آدمی با کتاب خوانی غنی می شود.

وی اظهار کرد: کتابداران باید بر اساس نیاز مخاطب، کتاب های متناسب با گروه های سنی آن ها را معرفی کنند تا افراد راحت تر بتوانند به کتاب های مناسب خود دستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کتابخانه های شاهرود بررسی شد

مشکلات کتابخانه های شاهرود بررسی شد