مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-12فرهنگي

کدام هنرمندان تاکنون از آکادمی اسکار اخراج شدند؟


محرومیت 10 ساله «ویل اسمیت» از حضور در جوایز اسکار، اولین باری نیست که چهره های سرشناس با چنین مجازات هایی از سوی آکادمی رو به رو می شوند.

- محرومیت 10 ساله ویل اسمیت از حضور در جوایز اسکار، اولین باری نیست که چهره های سرشناس با چنین مجازات هایی از سوی آکادمی رو به رو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویل اسمیت در روزی که برای نخستین بار موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای فیلم پادشاه ریچارد شد، یکی از پرحاشیه ترین مراسم های تاریخ اسکار را رقم زد و پس از شوخی کریس راک با همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، اتفاقی که به سرعت در صدر اخبر رسانه های جهان قرار گرفت و ویل اسمیت گرچه به صورت رسمی عذرخواهی کرد و حتی با انتشار بیانیه ای تمامی عواقب رفتار خود را پذیرفت و از آکادمی اسکار استعفا داد اما این پایان ماجرا نبود و هیات مدیره آکادمی در نهایت او را به مدت 10 سال از حضور در مراسم اسکار و هرگونه مراسم مرتبط محروم کرد.

در طول تاریخ 94 ساله جوایز اسکار؛ چند چهره دیگر نیز با اقدامات تنبیهی آکادمی رو به روشده اند و دست کم 5 نفر از این نهاد سینمایی اخراج شده اند.

هروی واینستین در اکتبر 2017، پس از آن که ده ها زن اتهامات تجاوز جنسی و آزار و اذیت علیه هری واینستین تهیه کننده معروف هالیوودی مطرح کردند، هیات مدیره آکادمی به اخراج ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام هنرمندان تاکنون از آکادمی اسکار اخراج شدند؟

کدام هنرمندان تاکنون از آکادمی اسکار اخراج شدند؟