مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-12ورزشي

وعده های خوب وزیر برای ورزش ایلام در دیدارِ بسطامی


در دیدار نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی مقرر شد 10 میلیارد برای زمین فوتبال چوار و 20 میلیارد تومان برای حمایت از تیم های ورزشی مستعد استان تخصیص داده شود.

- ایسنا/ایلام در دیدار نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی مقرر شد 10 میلیارد برای زمین فوتبال چوار و 20 میلیارد تومان برای حمایت از تیم های ورزشی مستعد استان تخصیص داده شود.

علی اکبر بسطامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: استان ایلام با وجود 20 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 200 هیات ورزشی در سطح تمامی شهرستان ها، دارای استعدادها و توانمندی های زیادی در رشته های ورزشی است، که با توجه به مشکلات زیادی که در این حوزه وجود دارد، نیازمند حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان است.

وی به دیدار اخیر اعضای کنگره شهدا استان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پیرو تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب می طلبد تمام مسئولان کشور و استان برای شناساندن هرچه بیشتر این فاجعه عظیم تلاش نمایند و در قالب برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی و هنری این حادثه را به دنیا معرفی کنند و برای این که بتوانیم بسترساز فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم باید زیرساخت ها، نمادها و المان های لازم را برای اجرای برنامه های فاخر در محل زمین فوتبال چوار فراهم سازیم که طبق برآورد صورت گرفته اختصاص مبلغ 100می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های خوب وزیر برای ورزش ایلام در دیدارِ بسطامی

وعده های خوب وزیر برای ورزش ایلام در دیدارِ بسطامی