مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 05:122022-04-12ورزشي

اعزام جودوکاران نابینا و کم بینا به گرند پری قزاقستان


رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان از اعزام 10 جودوکار به مسابقات گرند پری قزاقستان برای انجام کلاس بندی بین المللی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین خبر داد.

- علیرضا امینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سومین اردوی آمادگی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی با حضور 17 جودوکار از روز شنبه 27 فروردین در سالن جودو آزادی برگزار می شود که این اردوها تا زمان اعزام تیم به بازیهای پاراآسیایی بدون وقفه و به طور منظم ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد جودوکار در بازیهای پاراآسیایی حضور خواهد داشت، گفت: هنوز تعداد نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی مشخص نیست و بستگی به تصمیم و سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد.

رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان همچنین از اعزام 10 جودوکار به مسابقات گرندپری قزاقستان خبر داد و افزود: این مسابقات به منظور تدارکات و انجام کلاس بندی بین المللی قبل از شرکت در بازیهای پاراآسیایی است که جودوکاران برای اولین بار در دو بخش (B1 نابینای مطلق و B2 کم بینا) به طور جداگانه به رقابت خواهند پرداخت.

امینی اضافه کرد: در گذشته به دلیل این که رقابتهای جودو نابینایان و کم بینایان در 3 کلاس B1، B2 و B3 در هم ادغام می شد و ورزشکار نابینای مطلق با کم بینا با یکدیگر رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام جودوکاران نابینا و کم بینا به گرند پری قزاقستان

اعزام جودوکاران نابینا و کم بینا به گرند پری قزاقستان