مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 22:522022-04-11اقتصادي

محور سمنان - فیروزکوه تعریض می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با هدف ارتقا و توسعه حمل و نقل جاده ای، پروژه تعریض محور سمنان_فیروزکوه در دستور وزارت راه و شهرسازی است.

- ، محمد حمیدی شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه راهسازی سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با هدف ارتقا و توسعه حمل و نقل جاده ای پروژه تعریض محور سمنان - فیروزکوه در دستور وزارت راه و شهرسازی است، ابراز کرد: اتمام این مسیر یکی از اولویت های دولت است.

وی درباره موارد فنی این پروژه مهم راهسازی در استان سمنان افزود: 37 کیلومتر از این محور در استان سمنان قرار گرفته که 10 کیلومتر پایانی آن به پایان رسیده و 27 کیلومتر آن در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه برای ادامه عملیات تعریض و چهار بانده شدن این محور، مبلغ 30 میلیارد تومان ازمحل سفر رییس جمهور به استان اختصاص داده شده است، ابراز داشت: تعریض این محور به دلیل کوهستانی بودن نیاز به همکاری همه دستگاهای اجرایی استان دارد.

حمیدی همچنین افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون پنج درصد است و امیدواریم با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران این محور حدفاصل مؤمن آباد تا سه راهی سرخه - مؤمن آباد- فیروزکوه (کوهدشت) تا پایان سال به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور سمنان - فیروزکوه تعریض می شود

محور سمنان - فیروزکوه تعریض می شود