مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-11سياسي

زنان و مردان جامعه اسلامی بهتر است در کدام آیات تدبر کنند؟


علامه طباطبایی می فرمود من روزی 10 جزء قرآن می خوانم ولی روزی در یک آیه تدبر می کنم زیرا تدبر به معنای دقت در معنای قرآن است؛ - ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: علامه طباطبایی می فرمود من روزی 10 جزء قرآن می خوانم ولی روزی در یک آیه تدبر می کنم زیرا تدبر به معنای دقت در معنای قرآن است؛ خوب است که بانوان جامعه اسلامی در آیه الرجال قوامون علی النساء تدبر کنند و ابهت و احترام مرد را در خانه نشکنند و مردان نیز در آیه وعاشرواهن بالمعروف تدبر کنند و با همسران خود خوب برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به آیه 49 سوره مبارکه عنکبوت عنوان کرد: آیات قرآن کریم برای افرادی که اهل درک هستند بسیار روشن است ولی برای افرادی که اهل درک نیستند نه تنها بهره ای از قرآن نمی برند بلکه این آیات را انکار می کنند.

وی بابیان اینکه برای رسیدن دین و قران به دست ما زحمات زیادی کشیده شده است، اظهار کرد: افراد زیادی در طول تاریخ به خاطر حفظ و قرائت قرآن شکنجه دیده اند و به شهادت رسیده اند و هنوز هم برای حفظ دین هر روز شهید می دهیم.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه ما نسبت به قرآن وظایفی داریم، افزود: وظیفه اول ما نسبت به قرآن بلد بودن خواندن قرآن است و پذیرفته نیست که جوانی که لیسانس و فوق لیسانس دارد نتواند قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان و مردان جامعه اسلامی بهتر است در کدام آیات تدبر کنند؟

زنان و مردان جامعه اسلامی بهتر است در کدام آیات تدبر کنند؟