مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 21:372022-04-11فرهنگي

رجبی دوانی و اونق تقدیر شدند


در شب سوم هفته هنر انقلاب که ویژه نویسندگان و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی بود از محمدعلی رجبی دوانی و عبدالرحمن اونق تقدیر شد.

- ، در شب نویسندگان و پژوهشگران انقلاب که دوشنبه شب 22 فروردین ماه و در قالب برنامه های هفته هنر انقلاب برگزار شد در هر حوزه نویسندگان و پژوهشگران انقلاب از سه هنرمند منتخب این حوزه تجلیل شد در این مراسم که بعد از اذان مغرب و صرف افطار در محوطه باز حوزه هنری برگزار شد محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران پیشکسوت در عرصه نویسندگی و پژوهش های انلاب اسلامی حضور داشتند.

این مراسم پس از پذیرایی افطار و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با اجرای رسالت بوذری آغاز شد، پس از آن سجاد صفار هرندی، رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر حوزه هنری از سه هنرمند و چهره سال 1400 هنر انقلاب در بخش پژوهشگران تقدیر شد.

کیانوش معتمدی، اولین هنرمند برگزیده این بخش بود؛ سیده راضیه یاسینی برای پروژه پژوهشی اندیشه ای پس از انقلاب و محمدعلی رجبی دوانی به ترتیب در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش نویسندگان نیز؛ محمدرضا آریانفر که برای کتاب سه گانه های انقلاب برای جوانان جوایز متعددی از جمله جایزه شهید غنی پور را دریافت کرده بود به عنوان اولین برگزیده این بخش انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی دوانی و اونق تقدیر شدند

رجبی دوانی و اونق تقدیر شدند