مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-11اقتصادي

وزیر حمل ونقل قطر از ترمینال جدید فرودگاه وبندرگاه کیش بازدید کرد


وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر در جریان سفر 2 روزه خود به کیش از طرح در حال احداث ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی و بندرگاه تجاری و مسافری این جزیره بازدید کرد.

- ، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر که از روز گذشته یکشنبه سفر 2 روزه خود به جزیره کیش را به منظور بررسی ظرفیت های ایران برای پشتیبانی از برگزاری جام جهانی 2022 قطر آغاز کرده امروز دوشنبه از طرح در حال احداث پایانه مسافری جزیره کیش بازدید کرد.

در این بازدید رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه هر 2 وزیر نیز حضور داشتند.

پایانه جدید فرودگاه کیش با 42 هزار متر مربع زیربنا در چهار طبقه با ظرفیت پذیرش سالانه 6 میلیون مسافر و استانداردهای بین المللی به ساکنین و گردشگران در حال احداث است.

هم اکنون فرودگاه جزیره کیش با چهار ترمینال، 2 باند موازی، به طول سه هزار و 650 متر و عرض 45 متر قابلیت نشست و برخواست هواپیماهای پهن پیکر را دارد و سالانه به صورت میانگین 2 میلیون مسافر پذیرش می کند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ماه شهریور سال 1400، این فرودگاه کیش با هزار و 548 نشست و برخاست، رتبه اول در بین فرودگاه های اختصاصی و رتبه چهارم در بین کل فرودگاه های کشور را به خود اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر حمل ونقل قطر از ترمینال جدید فرودگاه وبندرگاه کیش بازدید کرد

وزیر حمل ونقل قطر از ترمینال جدید فرودگاه وبندرگاه کیش بازدید کرد