مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:572022-04-11اقتصادي

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه


معاون بانکی صندوق توسعه ملی از پرداخت 2 هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه تا پایان فروردین خبر داد و افزود:این پرداخت در صورت وصول از سازمان امور عضو مالیاتی انجام می شود.

- به نقل از صدا و سیما، سید علیرضا میرمحمد صادقی تاکیدکرد: در صورت واریزهای سازمان امور مالیاتی، قسط بعدی هم در اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

وی گفت:بر اساس اطلاعات موجود، سازمان امور مالیاتی در قالب بدهی ها خود به صندوق توسعه ملی، دستور پرداخت حداقل 2 هزار میلیارد تومان به خزانه را اعلام کرده، پس از این پرداخت، ما همان پول را به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه پرداخت خواهیم کرد.

میرمحمد صادقی با اشاره به گفته رییس سازمان امور مالیاتی که واریزی صندوق توسعه را ذیحساب و مؤدیان بزرگ تأیید کرده است، افزود: خزانه هم باید پرداخت کند، به نظر می رسد تا پایان فروردین ماه این پول در قالب قسط اول طلب ما از سازمان امور مالیاتی که حدود 2 هزار میلیارد تومان است به صندوق توسعه ملی پرداخت و سپس به حساب صندوق تثبیت واریز شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبات قبلی، ما باید ماهانه 650 میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار واریز کنیم، این 2 هزار میلیارد تومان تقریباً معادل سه قسط می شود، با فرض اینکه موعد اولین قسط صندوق توسعه 26 دی 1400 بوده باشد، با پرداخت این 2 هزار میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه