مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-11سياسي

کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از برگزاری جلسه تعیین تکلیف کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی گردشگری آبگرم ایوب پیغمبر در شهرستان بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می شود، اظهارکرد: روز گذشته جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در خصوص تعمیر، نگهداری و واگذاری کانکس های مجاور امامزاده ایوب پیغمبر (ص) برگزار شد.

وی تکمیل و توسعه زیرساخت های گردشگری را عامل مؤثر در جذب و ماندگاری مسافر دانست و گفت: منطقه نمونه ملی گردشگری ایوب پیغمبر با وجود چشمه های آبگرم و بقعه ایوب پیامبر(ص) همه ساله میزبان زائران و مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: با برنامه ریزی، تهیه طرح مطالعاتی راهبردی، هم افزایی بین بخشی و مشارکت سرمایه گذار می توانیم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی منطقه و توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

مستوفیان ادامه داد: روستای ایوب پیامبر واقع در دهستان گیفان و 86 کیلومتری شمال بجنورد، مکان دیدنی است که به سبب چشمه های جوشان آب گرم گردشگران را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می شود

کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می شود