مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-11اقتصادي

برنامه های نمایشگاه ملی اسباب بازی


برنامه های نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که از روز گذشته آغازبه کار کرده اعلام شد؛ طبق این برنامه، «عمو مهربان» در روز چهارم به نمایشگاه می آید.

- برنامه های نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که از روز گذشته آغازبه کار کرده اعلام شد؛ طبق این برنامه، عمو مهربان در روز چهارم به نمایشگاه می آید.

همچنین پنجمین دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب بازی در سومین روز نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در روزهای برپایی نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، کارگاه های مهارتی و هنری با حضور مربیان کانون از ساعت 17 تا 1 بامداد برگزار می شود.

برنامه تلویزیونی مَل مَل در محل کانون در سه سانس 16 تا 17، 18 تا 19 و 20 تا 21 ضبط و از ساعت 16 سه شنبه 23 فروردین ماه در قالب برنامه ای یک ساعته از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت و پخش آن به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

همچنین عمو مهربان و گروه مترو در روز چهارم نمایشگاه (چهارشنبه 24 فروردین) از ساعت 21:30 تا 23:30 در محل برگزاری نمایشگاه برنامه خود را برای مخاطبان جشنواره اجرا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نمایشگاه ملی اسباب بازی

برنامه های نمایشگاه ملی اسباب بازی