مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-11ورزشي

دهاقان فاقد ایستگاه ورزش همگانی است


فرماندار شهرستان دهاقان با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ورزش و جوانان گفت: دستگاه هایی که در قبال جوانان وظیفه ای بر عهده دارند، توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات موجود همت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان  ضمن تبریک  ماه مبارک رمضان اظهار داشت : جلسه شورای ورزش و جوانان باید هر دو ماه یکبار  به صورت منظم برگزار شود.

وی افزود: دستورالعمل های شورای ورزش و جوانان باید بومی سازی شده و سپس برای اجرای آن اقدام شود،کمیته های زیر مجموعه این شورا هم  باید تشکیل و بازخورد آن برای تصویب اعلام شود.

جمشیدیان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ورزش و جوانان گفت:  دستگاه هایی که در قبال جوانان و ورزش وظیفه ای بر عهده دارند، توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات موجود  همت کنند  تا  کم کم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی نیز باشیم، همچنین مصوبه جاده سلامت باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان دهاقان همچنین اظهار داشت: برای جلسات رییس هر اداره دعوت می شود و حتما نیاز است که شخص رییس اداره در جلسه حضور پیدا کند و به صورت جدی مواردی که به دستگاه تحت امرش  محول می شود را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهاقان فاقد ایستگاه ورزش همگانی است

دهاقان فاقد ایستگاه ورزش همگانی است