مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-11سياسي

شیرابه های زباله در عمارت آمل تبدیل به زهرآبه شد


عضو شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا در خانواده ها، گفت: شیرابه های زباله در منطقه عمارت آمل تبدیل به زهرآبه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد توکلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه زباله یکی از معضلات مهم بیشتر شهرهای شمال کشور است و باید راهکار اساسی و جدی برای آن اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه نباید چیزی در ذهن مردم مبنی بر عملکرد شورانشینان پنهان و بدون پاسخ بماند، افزود: باید معضلات و مشکلات شهری به مدیران شناسانده شود و شهروندان در شناسایی مشکلات شهری ما را یاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با تأکید بر اینکه در زمینه زباله همه شهرداران از گذشته تاکنون تلاش کردند و با مشکلات زیاد روبرو بوده و هستند، تصریح کرد: تفکیک زباله از مبدأ باید فرهنگ سازی شده و در هر خانواده اجرا شود زیرا باید زباله ها را از مبدأ مدیریت کرد و این تفکر در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا است.

این مسؤول با اشاره به اینکه ما در کشورمان به ساماندهی و تفکیک زباله در مقصد توجه داریم، یادآور شد: عمارت مکانی است که سالیان سال زباله های نه تنها شهرستان آمل بلکه زباله شهرهای دیگر در آنجا جمع آوری و دپو می شود و به معضل جدی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرابه های زباله در عمارت آمل تبدیل به زهرآبه شد

شیرابه های زباله در عمارت آمل تبدیل به زهرآبه شد